Publicerat: / Allmänt

TED

 
Idag hade Juan & jag date-dag =)
På eftermiddagen for Milaya till mormor och vi styrde mazdan mot Vasa.
Första stoppet var på minimani för lite shopping. Hittade filtarna jag länge sett inuti mitt huvud men som jag inte sett i någon affär. Men där var dom, grå fleecefiltar med vita stjärnor, yes! =)
Det blev även en blomkruka, lite Milaya-stuff och jag hittade också vad jag sen ska köpa till Juan när han fyller år i oktober, eller ja, tror jag hittat "den".
Sen blev det stan och restaurangen Spices som ligger bredvid Panchovilla. Jättegott asiatiskt och mysigt ställe.
Den obligtoriska rundan till citymarket gav oss lite nya kläder till M. Hon växer ju så snabbt!! Fått städa bort en plastpåse full med kläder redan.
Sist men inte minst den efterlängtade bion och filmen Ted, Family Guy-gubben som gjort den, sjukt skojig film som ni bara måste se =) Speciellt dom som gillar familyguy. Men jag är inget stort fan av family guy och jag tyckte det var den roligaste filmen på flera år. Lite sorglig och spännande var den också, men det kan lika gärna bero på att jag tydligen är lite blöt när det kommer till levande nallebjörnar ;)
Halv 10 var vi hemma igen och M. nattad i sin säng. En riktigt rolig söndag även om vi kände oss lite trötta och slitna båda två.
Imorgon bär det av till rdg för vaccin, får se då om det blir några jobbiga dagar efter det.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...