Publicerat: / Allmänt

Rykten går

 
Jag brukar inte vilja spy ur mig mina privata angelägenheter på bloggen. Men eftersom detta handlar om onödiga rykten så tänker jag skriva om det. Jag har absolut inget att gömma undan iaf.
 
Det har gått två skilda rykten.
Ett. Jag hade ordnat fest för att en annan person hade ordnat fest.
Två. Denna person hade ordnat fest därför att jag hade ordnat fest.
 
Rättelse. Ingen har ordnat fest pga av ngn annan. Vi visste inte ens den andres fest när vi ordnade våra respektive tillställningar. Jag ordnade inte heller "min" fest på egen hand utan min sambo och min bror var lika delaktiga i planerandet som jag var. Festen ordnades just denna helg därför att scheman med barnen skulle passa ihop. Barnvakter och arbetsscheman. Vi visste inte ens då att det var villavslutning.
Den anrda personens tillställning, jag hoppas verkligen att denna person fick en minnesvärd rolig kväll. Jag önskar personen allt gott och skulle aldrig göra en sådan löjlig sak som att ordna en fest därför att störa/såra/ställa till det för någon annan. Väldigt enkelt.
 
Ni som har deltagit i ryktet vet också vem denna person är.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...