Publicerat: / Allmänt

Livet i bilder

Tänkte visa lite bilder....
 
Behövde lite nya bilder på mig själv eftersom jag blivit lite av en blondie... Blev så jobbigt att ha mörkbrunt hår när utväxten är så ljus. Två veckor efter färgning började jag se tunnhårig ut igen så tänkte att i samband med att man blir mamma så blir man ljus... Så slipper jag iaf tänka på en sak! Även om jag anser mig inte alls passa som blondin..... Så före förra fredagens tjejkväll blev det några foton på eget tryne istället för Milayas =)
 
Tjejkväll med mammorna, god mat och dryck! =) Men vi blir väl äldre vi oxå, klockan 11 började flera gäspa stort, däribland jag själv!
 
Milaya 12 veckor, hon blir 3 månader den 20 augusti, nu på måndag!
 
Milou & Milaya en varm sommardag, idag!
(Och det är inte meningen att namnen ska likna varann, det bara blev så)
 
Mammas lilla sötnos!!
 
Lekte lite med kameran, så då kan det bli såhär =)
 
 
Och vad gäller bloggandet så skall jag försöka hålla igång i en jämn ström nu igen!


Postat av: Alexandra

Vad hon håller upp huvudet bra! Jag vet inte vad jag ska hitta på med Wilma. Är hon ligger på mage och jag vill hon ska träna nacken lite så gör hon inte det. Hon har nämligen precis kommit på att man inte behöver lyfta huvudet, man bara lägger huvudet på sidan och vilar. Har försökt locka henne till att lyfta å allt möjligt men hon ligger å vilar iställe å skrattar :D

Svar: Milaya ha ju tyckt om att lyfta på huvudet sedan dag 1 nästan... Men jag är säker på att wilma kommer börja öva sig hon också snart! Ett tips som jag tycker funkat bra är att ha henne på mage i knät, då är hon nästan tvungen :) Men hon visar helt klart sitt missnöje om hon inte trivs med den situationen!
Patricia

2012-08-17 @ 19:28:32
http://alexandra.blomqvist.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...