Publicerat: / Allmänt

Intresseklubben antecknar...

 
Idag tog jag och Milaya en riktig sovmorgon! Vaknade kl 7, matdags, somnade om, vaknade runt 9, somnade om och vaknade kl 11.30!
Helknäppt men ibland får det väl vara lite knäppt =)
 
Igår tog jag fram zumba dvdn och tänkte att nu f*n gäller det att sätta igång! Det var riktigt roligt men uff vad svettigt det var. Är väl kanske inte så konstigt eftersom jag gjort absolut ingenting (förutom promenader) på 6 månader och 3 månader innan det var också rätt slöa.
Men förutom att det var svettigt så tyckte jag att jag orkade rätt bra.
Prövade mina favorit ridbyxor häromdagen, dom jag använde innan graviditeten... Dom går på, men för att få fast knappen krävs nog minst 5 cm bort från midjan ännu. Känns lite surt, men under vintern ska det nog fixa sig =)
 
Idag ska vi hämta sänggavelsöverdraget som är på kemtvätt. Lilla mamma lyckades ha ut en mjölkflaska på överdraget, duktigt... ;) Vi ska också föra Juans kostymer på kemtvätt idag så att det finns en ren kostym i garderoben när det är dags för Milayas dop.
 
Nu blev detta ett inlägg med mindre viktig information, men sådana behövs väl oxå ibland =)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...