Publicerat: / Allmänt

Flytten

Nu har vi äntligen ALLT uppfixat och flyttat! Jag har dessutom en 42" skärm och ett trådlöst tangentbord så nu får man sitta i soffan och titta på tvskärmen när jag ska skriva här, och inte behöver göra det med HTC:n! Helnöjd =)
Juan <3 har fixat till vardagsrummet, målat tre väggar vita, och tapetserat en ljus fondvägg på ena väggen, jättesnyggt. Eftersom båda gillar svart, grått och vitt så går det mesta i det. Hittade dessutom jättesnygga kuddar till nya soffan på Minimani. Och som alla andra just nu så är dom svarta med stjärnor och tvärtom. =)









Lite mörka bilder av vardagsrummet, tagna med HTC:n....

Köket har vi bara målat taket i, eller Juan... Resten fick lämna som det var, helt okej faktist eftersom tapeten bara är ett par år gammal. Min mor har ju haft sin "klinik" här ett par år. Men för alla er som funderar var hon nu håller till så finns hon i KK-möbel huset, där Napra-rehab en gång varit.
Jättebra för oss att få ta den här lägenheten, nära till hästarna, nära till min pappa och dessutom trivs vi bra här istället för någonstans i centrum. Tills vi bestämt vad vi gör sen :)

Mammaledigheten började igår! Grattis till mig!
Vaggan som min mor fixat upp, den som morfar hade när han var liten, står nu i vårt sovrum och bara väntar på att få användas, idag ska vi antagligen fixa skötbordet och flytta hit "bebisstuff" så då får hon komma snart tycker jag!
Men tycker just nu att det inte är speciellt tungt, eftersom jag inte behöver jobba så mår jag relativt bra.
Magen är mindre (än så länge) än vad jag trodde att den skulle vara, men den hinner väl bli större...

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...