Publicerat: / Allmänt

Måndag på en tisdag.

Var helt säker på att det var måndag idag, vilket det ju på ett sätt är... :) Sov länge idag, har annars börjat vakna själv kring 8-tiden men idag var klockan 11.15 när jag öppnade ögonen! Men ingen panik när man inte har något bestämt på shemat på hela veckan :) Skööönt men samtidigt vill jag klättra på väggarna. Fast idag var en tröttis dag, fixat lite med tvätten, ett evighetsprojekt det här med tvätt... och tittade ett par avsnitt av Lost season 4 som Juan tittade igår kväll när jag somnade. Har också varit in till Näsby med min mor för att bl.a. beställa det tyg som ska vara på sidorna i vaggan så att inte den lilla gör illa sig. Blev ett jättefint randigt tyg i blått, rött, rosa och gult. Med tjockt vadderat material inuti, blir säkert jättefint. Sen var vi också till gottigott och åt lite gott :) Sen shoppa mat med Juan och hem igen, fixa wienershnitzel och nu vila till ett avsnitt med Lost tillsammans med chärleken :) en ganska bra måndag på en tisdag även om vädret är bläää...


Postat av: Tric

Å tvätten kommer e itt ti var mindär oåv! :) Alltså finns e naon tygaffär som e upi i Niesby just nu elå kvann ha et beställd tyge?

2012-04-11 @ 10:39:08
http://trickalis.blogspot.com
Postat av: piisa

Annie Sigg e opp, å hon hadd jättebra material iaf ti he ändamåle ja va in :) å ja kan tänk me att tvättkorgen kommer att va ofta fylld snart ;)

2012-04-11 @ 17:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Info text här ...